Posty

Młoda bez skalpela

Obraz
Zimno, więc nie pozostało nic innego jak wieczory spędzać pod kocem z gorącą czekoladą i dobrą książką, Dzisiaj zaproponuję Wam książkę "Młoda bez skalpela" Świetna, rzeczowa i pełna wartościowych informacji. Nie wiedziałam, że wszystko zaczyna się w jelitach. Naprawdę w jelitach jest początek naszego zdrowia. Z książki również dowiedziałam się co sprawia, że się starzejemy, źle wyglądamy. Co zrobić by być zdrowym, mieć dobre samopoczucie i żeby nasza skóra wyglądała zdrowo i świeżo? Tego wszystkiego dowiedziałam się z tej książki.

Zegarek Michael Kors

Obraz
No i mam! Nowy zegarek z którego kupnem zbierałam się już ok trzech miesięcy i nareszcie jest już w moim posiadaniu. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i po prostu musiałam go zakupić. Zegarku Michael Kors nie należą do najtańszych, ale ich jakoś jest adekwatna do ceny. Wybrałam sobie zegarek o kolorze ostatnio bardzo modnych, a mianowicie jest to koko good rose. Jest duży, ale bardzo ładnie prezentuje się na nadgarstku i naprawdę jestem bardzo zadowolona, że jestem posiadaczką tego zegarka. Zobaczymy jak będzie się sprawował. Na pewno Was o tym poinformuję.

Działkowo

Obraz
Jejku jak fajnie, że jest tak ciepło, bo to już najwyższa pora na wiosenne porządki na działce. Mam dziś wolne popołudnie, wiec wybiorę się na działkę i ta muszę ogarnąć wszystkie pozostałości po zimie. Do tego muszę posadzić kwiatki, bo oczywiście jak co roku jestem spóźniona. Może tez uda mi się trochę ogarnąć w altance, bo tam tez już dawno nie zaglądałam. Jak weekend będzie ciepły, to może nawet grilla się robi, albo ognisko. Zobaczymy...

Ulubieniec miesiąca

Obraz
Tak! Tak! Tak! Jedna z moich ulubionych piosenek! Polecam tym, którzy jeszcze nie słyszeli! Miłego słuchania.

Dzień dobry bardzo

Obraz
O dziwo bardzo wcześnie dzisiaj się obudziłam, i to bez budzika. To się raczej nie zdarza. No, ale dzięki temu, mogę sobie do Was popisać. Do pracy mam dopiero na godzinę 12-stą, więc jeszcze dużo mam czasu na wszystkie poranne czynności, oraz notkę na bloga. Nie wiem czy wpisy będą pojawiały się regularnie, ale postaram się. Jak już się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Taką mam zasadę, dlatego będę się starała sprostać swoim wytycznym:-) Od wczoraj mamy piękną wiosnę za oknem, a nie tylko w kalendarzu.

Witam

Obraz
Witajcie w mojej krainie. Zapraszam do mnie, na posty o życiu zwyczajnym i niezwyczajnym. O kuchni i salonie, o szmince i tuszu, o muzyce i filmie, o jedzeniu i odchudzaniu. Po prostu o wszystkim! Czytajcie, komentujcie!